Brazilianen zweten niet (2) - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Xander Bardie - WaarBenJij.nu Brazilianen zweten niet (2) - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Xander Bardie - WaarBenJij.nu

Brazilianen zweten niet (2)

Door: Xander

Blijf op de hoogte en volg Xander

14 Januari 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

En even ter verduidelijking van de titel: wat me het meeste opviel aan de mensen die ik tegen kwam: ze zweetten niet. Althans dat lijkt zo. 40 graden is ook voor Braziliaanse begrippen warm, dus dan verwacht je toch wat zweetplekken in kleren en pareltjes op voorhoofden. Maar nee hoor, niets van de alles. Kurgdroge uniformen, droge huidjes, alsof het een lekkere voorjaarsbries betreft.
Het duurde tot in de middag tot ik werklui tegenkwam die in een oven/ bouwput aan het werk waren. Ik denk dat het daar ergens tussen de 50 en 60 graden moet zijn geweest. En daar, daar zweten ook brazilianen...

  • 15 Januari 2014 - 11:15

    Maartje:

    Hihi echt grappig. Ik hoop, dat de hittegolf inderdaad op zijn eind is.

  • 15 Januari 2014 - 21:12

    Bieneke Jansen:

    Hallo Xander

    Wat heerlijk dat je eem maand een stuk van je droom gaat verwezelijken.
    Vandaag heb ik erg van je moeder en Ellie en Tineke genoten, wat een heerlijk kwartet zijn we toch.
    Ik ga je volgen, lieve groet. Bieneke.

  • 15 Januari 2014 - 21:41

    Fia:

    Wat een bustocht had je gemaakt en dan die temperatuur, ik hoop echt voor je dat het iets minder wordt.
    Wat is het toch fijn om steeds op de hoogte te worden gebracht.
    Heel gezellige dag met mijn zussen doorgebracht vandaag dat was lekker kletsen,lekker eten en drinken en winkelen en ook het Brabants museum is door ons ook bezocht.
    Kijk weer uit naar je volgende bericht.
    Heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Tour de Brazil

Rondtouren in Zuid-Brazilië...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

...en weer terug

09 Februari 2014

Zonnige dagen

09 Februari 2014

Lessen in vogelen

07 Februari 2014

Ocelot!!!

07 Februari 2014

Wervelend spectakel en saaie middagen
Xander

Op reis door Zuid-Brazilië...

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 8036

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Tour de Brazil

Landen bezocht: